• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
0485–339090 info@stichtingactief.nl
Stichting Actief Kringloopwinkel

Stichting Actief Kringloopwinkel

voor leuke spullen!

  • Home
  • Diensten
    • Herbruikbare goederen
    • Grof huishoudelijk afval
    • Inboedelservice
    • Verloren / gevonden voorwerpen
  • Word vrijwilliger
  • Over Stichting Actief
    • Onderdeel 2Switch
    • ANBI
    • Vacatures
    • Nieuws
  • Contact
  • Show Search
Hide Search

Assistent Filiaalleider (32 – 38 uur) Boxmeer

Circulariteit is hot en trending! Stichting Actief, onderdeel van stichting 2Switch, is met 14 winkels en ruim 900 medewerkers hét kringloopbedrijf in het oosten van Nederland. Ben jij een enthousiaste en sociale leidinggevende en ben je op zoek naar een baan met zingeving? Wij bieden jou een sociale en dynamische werkomgeving met volop mogelijkheden om jouw brede werkervaring en ideeën toe te passen. Binnen de kringloop is geen dag hetzelfde en juist die dynamiek maakt het een interessante job!

Wat ga je doen?

Als assistent-filiaalleider zorg je voor de continuïteit in de bedrijfsvoering. Dit houdt in dat je jouw collega’s aanstuurt, de administratie verzorgt en zelf actief meewerkt in het filiaal. Je hebt de dagelijkse leiding over de winkel in Boxmeer en het magazijn en verzorgt hierbij de dagelijkse planning van de taken van de medewerkers. Je begeleidt en coacht je collega’s zodat zij en jijzelf een productieve werkdag hebben. Dat betekent dat er sprake is van coaching en ontwikkeling ‘on the job’. Je zorgt voor een representatieve inrichting en uitstraling van de winkel en zorgt voor voldoende voorraad van goederen in de winkel.

Als assistent-filiaalleider kom je te werken in een gedreven team. In totaal heb je zo’n 70 collega’s, per dag stuur je zo’n 25 collega’s aan. Het is een divers team met mensen met verschillende achtergronden. Ook verwerk je de administratie, dit kan het invoeren van een nieuwe medewerker zijn tot de verwerking van aangenomen goederen. Tot slot ben je altijd op zoek naar verbetermogelijkheden in onze werkprocessen en -situaties. Jij bent pas gelukkig als er zowel een glimlach op het gezicht van je klant als op het gezicht van de medewerker staat.

Wat neem je mee?

  • Leidinggeven: Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als leidinggevende van tenminste 10 mensen;
  • Werkervaring: Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in de Retail omgeving;
  • Begeleiden: Relevante ervaring in het begeleiden van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt is een pré, maar geen vereiste;
  • Weekend: Je bent bereid om in het weekend te werken, waarbij we soms ook op een zondag/feestdag open zijn;
  • Computervaardig: Je bent digitaal vaardig, zoals het standaard office pakket (Word, Excel, Outlook);
  • Coachen: Je bent een coachende en daadkrachtige leidinggevende met gevoel voor verbinding;
  • Check: Je kunt een verklaring omtrent het gedrag (VOG) verstrekken.
  • Net zo belangrijk: je hebt affiniteit met onze branche en de verschillende doelgroepen die bij ons werken en je bent gemotiveerd om jouw bijdrage te leveren aan mens en milieu.

Wat bieden wij jou?

Wij zijn een no-nonsense organisatie met een open, professionele en humorvolle werksfeer. Bij ons is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatieven.

  • Cao Kringloop Nederland: Arbeidsvoorwaarden op basis van de cao Kringloop Nederland;
  • Salaris: Tussen de € 2.597,- en € 3.556,- (schaal 6) bij een 38-urige werkweek. Afhankelijk van wat jij meeneemt aan kennis en ervaring;
  • Contract: Je krijgt een tijdelijke overeenkomst, als het van beide kanten bevalt dan willen we het graag verlengen;
  • Werkweek: Tussen de 32 – 38 uur;
  • Startdatum: Je kan direct aan de slag;
  • Ontwikkelen: Ruimte voor eigen initiatieven, om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Vakantiedagen: 25 vakantiedagen per jaar bij een 38-urige werkweek
  • Personeelskorting: 20% personeelskorting in onze kringloopwinkels;
  • Pensioen: Deelname aan het pensioenfonds voor Zorg en Welzijn;
  • Reiskostenvergoeding: Je krijgt een reiskostenvergoeding aIs je enkele reisafstand meer dan 10 kilometer is.

Wil je solliciteren?

Wij zoeken een collega die op korte termijn beschikbaar is om ons team te versterken. Al onze collega’s verschillen. We hebben collega’s met verschillende achtergronden, opleidingen en culturen. Deze verschillen en diversiteit waarderen wij. Jij mag zijn zoals je bent en bent welkom in ons team! Herken jij jezelf in deze vacature, dan maken wij graag kennis met jou! Mail je cv en motivatiebrief naar sollicitatie@2switch.nl.* Wil je eerst een dag meelopen? Dat kan!

Vragen?

Heb je vragen, neem dan contact op met Daisy (Filiaalleider) via 06-28983979 of via daisy.becks@stichtingactief.nl. Dit mag per app, telefonisch of per mail, wat voor jou het fijnste is!

Agenda vrijhouden!

Serieus interesse? De meeloopdag of dagdeel wordt gezamenlijk ingepland.

*Stichting Actief is onderdeel van stichting 2Switch

Communicatie

Door:
Communicatie
Datum:
4 juni 2025

Footer

Kringloopwinkel Boxmeer
Valendries 24
5831 DV Boxmeer

Kringloopwinkel Cuijk
Lange Beijerd 1
5431 NR Cuijk

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van
8:30 tot 17:00 uur.

0485 -33 90 90
info@stichtingactief.nl

(Twitter)
Instagram
YouTube

Copyright © 2025 No Waste Services · Disclaimer · Privacyverklaring

Openingstijden

Maandag:12:00 – 17:00
Dinsdag:10:00 – 17:00
Woensdag:10:00 – 17:00
Donderdag:10:00 – 17:00
Vrijdag:10:00 – 17:00
Zaterdag:10:00 – 17:00
Zondag:Gesloten

Kringloop Nederland

 

PSO Nederland

Stichting Actief Kringloopwinkel
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}